Update

I fredags (?) fick jag återigen den där impulsen att det var dags att tatuera sig, så jag fick med mig lillasyster och åkte till Daltons. De hade ingen ledig tid förrän i måndags, så igår blev jag återigen märkt för livet. Jag blev helt galet nervös minuterna innan det var dags, då jag förträngt hur min lilla delfin kändes. Tatueraren lugnade mig dock med att om jag klarade av skuldran så skulle jag klara av handleden utan problem. Han var snabb så det var inte en jättelång tortyr, men det gjorde svinont när han kom över benet närmst handen. Han var som sagt duktig, och det gjorde inte så jäkla ont som jag trodde det skulle göra. Dock återfann sig känslan, precis som förra gången, att jag vill ha en till. NU. Jag kan ana ett litet beroende nånstans där långt bak. Jag vill i alla fall ha två till innan jag är nöjd.



Igår var jag även iväg till handkirurgen som kikade lite snabbt på min handled och sedan bokades en operationstid. Den görs med lokalbedövning och tar kanske 15 minuter, men sen vill de sjukskriva mig i fyra veckor, då stygnen ska sitta i två och sen två veckor till för att bli helt återställd. Detta vill inte jag finna mig i för att gå hemifrån jobb i fyra veckor tror jag hade gjort mig galen nu. Pratade med chefen inatt och han tyckte jag skulle försöka mig på att ta truckkort för då kunde jag trucka runt i godan ro, eller så skulle han försöka sätta mig på nåt administrativt, och det är ju snällt. Det är bara för att jag är så uppskattad där :p

Idag satte Elias babysim igång igen och han var överlycklig. Plaskade och snackade och skrattade ungefär hela tiden :p Haha, min lille söte. Efter en tupplur på eftermiddagen så busade han runt i sängen, och så snackar han och så säger han "mamma" och skrattar och håller på så. Jag dog, så söt han var! Om han fattar att han säger Mamma vet jag inte, så jag vet inte om man ska räkna det som ett första ord eller inte. Mitt hjärta smälte i alla fall :)

Ikväll blir det jobb 23 igen. Det var jättemycket paket kvar när vi gick hem imorse. Fattar inte varför de inte säger att vi ska börja 23 istället för 02, när de vet att vi inte blir klara till 07.30. På det sättet kommer ju alla paket ut och det måste ju gynna företaget mer, än att behöva betala ut lite extra timmar till några stycken. Ryktet sprider sig om snabba leveranser och lockar fler kunder. Det är dock lite plågsamt att börja 23 hela tiden märkte jag, det blir inte så mycket sömn. Plånboken växer i alla fall, så det får gå jämnt ut :o

Nu ska jag se om jag kan få ordning på lite studier här hemma, hade ju helt glömt av det :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0