Nere

Igen ligger 3s nätverk nere. Det var inte alls längesen det var nere förra gången. Himla irriterande. Vad jag vet har inte de andra operatörerna "sådana" problem. Klart att man kan förstå att olyckor kan hända. Men om de klarade av stormen förra veckan, så ska det fan inte vara nåt problem. Fan vad irriterad jag blir, betalar man för nåt så ska det funka också. Skitsamma.

Igår fick jag städat rätt ordentligt här hemma, då jag blev lite barnfri för Elias skulle umgås med sin pappa. Helt galet så skönt det är med ett städat hem. Har varit i kontakt med en tjej som är intresserad av Lilleman, så kanske han äntligen kan få ett bra ett hundliv ute på landet :o

Lite pirrigt värre. Varför vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0