Så sjukt trött

Måndag natt jobbade jag 24-08, och jag var pigg hela passet igenom tack vare ett par dagars vila. Sen har det bara gått utför, igårkväll sov jag skitdåligt och vaknade kanske en gång i halvtimmen eller nåt. Kändes som att jag sovit i flera timmar men i själva verket hade det gått typ fem minuter. Slutar 05.30 hela veckan, vilket ger mig möjlighet till ca 2 timmars sömn innan jag har åkt för att hämta Elias hos mamma. Dock har det inte blivit någon lur ihop med Elias på dagen, igår sov han ca 40 minuter, och idag får vi se :o

Har några julklapppar kvar att handla innan jag är klar, tänkte ta en tur idag och imorgon åker jag med broren så han får klart sitt också.
Idag såg jag dessutom att det snöade, tjoho! Jag ÄLSKAR snö! Det blir så fint och vitt och tyst <3
Sista nattens jobb ikväll, sen blir det julfirande i Bara på fredag, med den traditionella julmaten 'fondue', hihi. På lördag blir det lite julfirande hemma hos mamma och så aka det ätas riktig julmat :o
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0