Äntligen lugn

Idag har det varit en lång dag, för ovanlighetens skull. Åkte iväg och jobbade lite, åkte till Net On Net för att köpa present, sen hem till mamma igen. Jag är sån jäkla nybörjade med allt, så jag har hela tiden trott att en ny kolsyrepatron till Soda Streamern kostar jättemycket, men byter man in den gamla på Net On Net, så får man en ny för 89:- :o

Elias var vaken så himla länge idag, så han blev övertrött. Han ville inte sova, sov typ 30 minuter totalt. Kom hem och gav honom mat och då blev han så jäkla nöjd att han låg och snackade både länge och högt :o Nu sover han dock, även om han bökar lite.

Kollar på Dr 90210, en serie om plastikkirurger i Beverly Hills. Folk är så jäkla lata alltså.. de har inga problem med att äta sig feta, gnäller sen på deras enorma övervikt och hur jobbigt det är att gå ner i vikt, tar genvägen och gör en gastric bypass och gnäller sen IGEN men denna gången på all överflödig hud och tuttar som hänger nere vid knäna.
Ja, det finns de som verkligen behöver en sådan operation, som lider av sjuklig fetma och som alltid varit överviktiga. Men om man ätit sig fet, så får man skylla sig själv. Det är svagt att ta en sådan genväg.
Jag kan dock tänka mig ett par nya tvillingar, men den tanken har funnit hos mig i.. 10 år nu för tusan :o


Världens finaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0