Badbyxor eller simblöja?

För ett litet tag glömde jag bort att jag anmält oss till babysim, och kom sen på att jag inte vet vilket som är bäst av badbyxa eller simblöja? Jag hörde med dom anordnar babysimmet men de sa att man själv kunde välja, de hade alltså inte tvång på det ena eller det andra. Det läcker inte från badbyxorna, då det är dragsko i midja och ben, och det känns som att det vore bekvämare. Kanske lika bra att köpa hem både och..

Jag sitter här och fryser som en jäkla tok. Jag fattar inte hur det kan vara lika kallt i vår lägenhet (som ju ska vara varmare) som det är i mamma och pappas hus :s Mina händer är skitkalla, så jag kan knappt bära Elias för han får värsta köldchocken :( Får väl tända en massa ljus som vanligt, och hitta en tröja att ta på mig. Oh, jag måste ju köpa mer ljus också.


Svårt att få en ordentlig bild, han är för tusan aldrig still!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0