En liten bit av Usa i Malmö

Gray's är en liten butik i stan som säljer typiskt amerikanska grejer. Idag fyndade jag och syster bl a Cola Zero Cherry och med vanilj, Twizzlers, Skittles, Tootsie Roll, Mac ' n Cheese, lite speciella chipssorter och sådär. De hade även Beef Jerkey, american pancaces-mix, olika mixer till blåbärsmuffins, chokladkakor och brownies, poptarts i massa smaker. En massa grejer alltså. Lite smådyrt men det är inte så konstigt. Attans vad jag längtar tillbaka til Usa, jag hade lätt kunnat bo där. På måndag fyller min lilla pärla fyra månader! Tiden går så jäkla fort alltså. Ska börja med smakisar också, vet bara inte vad vi ska börja med. Ska prata med bvc-tanten på måndag också :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0