Fortsatt sjukstuga

Min början till förkylning har blivit värre, har blivit alldeles tjock i halsen och det svider sådär äckligt. Någon sömn fick jag knappt heller, då Elias vaknade var tredje timme för mat igen, förmodligen för att äta ikapp sig då han sov 12 timmar utan mat, natten till igår.
Nu hör jag hur han ligger i sovrummet och snackar med någon (sig själv eller sin far?), hostar och nyser om vartannat. Febern har försvunnit, tack och lov, så nu är han sitt vanliga glada jag.
Det verkar lite som han upptäckt rösten lite mer under gårdagen. Han vet att den finns och låter gärna och mycket, men nu är det mer variation på hans läten, och han försöker härma också. Tungan räcker han ut allt oftare, haha.

Jag ska alldeles snart bege mig till Ica och köpa hem lite mer ersättning. Tänkte att jag skulle försöka hitta nå jäkla madrassöverdrag nånstans också :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0