Genomusel kvalitet

Fick ett 3-pack body till Elias för läääängesen, som är i storlek 62/68, från Lidl. Det är det värsta skit jag någonsin varit med om! Om det är tre likadana bodies, från samma tillverkare/land/märke, ska det inte vara samma kvalitet på dom då? Två av bodyna är helt okej, de har som omlottstängning i halsen vilket jag aldrig har gillat då de töjs ut så förbannat och sen går det inte att stänga igen så kragen är så jäkla sladdrig. I alla fall så fick jag byta body och fick upp den tredje av dessa. Hur jag än bar mig åt, så hängde den i halsen. Drog jag upp den där fram så flashades halva ryggen, och tvärtom. De slutade med att jag blev så jävla förbannad på att man aldrig kan göra något bra, så jag slet sönder fanskapet och kastade det genom hela rummet. Mitt humör är rätt så stabilt ändå.. Men ärligt talat, det är en bebis och inte en liten lös 14-åring som springer med så urringade tröjor att tuttarna nästan trillar ut. Är det verkligen SÅ svårt att göra något ordentligt? Hoppas att de andra klarar sig från min vrede, för dom är så söta :o

Jäkla huvudvärk har ännu inte gått bort, trots att jag tog en alvedon. Jag försöker säga till mig själv att det inte beror på dagens uteblivna kaffe, för hur beroende kan man liksom bli av det, när man bara tar en morgonkopp för att starta dagen ?

Nu har Elias slocknat efter 2½ timmes snack och skratt, men han tyckte att det var längesen han åt, så han fick sig lite käk också. Coop Jägersro hade förresten hans mat, tjoho! Kostade 10 spänn mer än vad det gör på Ica :o 2-3 kronor kan jag fatta att det kan skilja, men 10? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0