HippHipp

Alltså, HippHipp måste vara tidernas roligaste program nånsin! När Tiffany börjar på Viktväktarna för att hon hade provat en baddräkt som fick henne att se ut som en falukorv. Hon tar med vågen in på toa, man hör hur hon skriker och ut kommer hon "Det är nåt fel på den här vågen, det står Error över hela displayen och det blev alldeles svart, jag tror en propp gick eller nåt". Hoho. Jag såg dom live i Lund för många många år sedan och jag kan ärligt säga att fram tills idag har jag aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då. Och inte före heller :p Jösses.

Idag blir min kära lillasyster ett helt år äldre. 22 år. Snacka om att det ger mig åldersnoja. Jag har fastnat i den åldern, i mitt huvud. Min hjärna säger liksom åt mig att det är så gammal jag är - utan att jag är omogen då. Däremot är jag enormt barnslig men det har inte med saken att göra. Fan också, om 4 år blir jag 30.. Det är fan nästan medelålders. Uscha.

Nä, lite mer Tiffany kanske, innan jag måste sluta ögonen :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0