Inget kalasande :(

Det blev inget kalas för lillasyster idag, då halva släkten är dåliga. Mammas feber hade gått ner till idag, men min gissning är att hon ändå är glad över att det inte blev nåt. Stackars Måns var tydligen fortfarande sjuk, så storasyster med följe kom inte heller. Men det är kanske för det bästa, onödit att dra runt en massa baciller liksom. Jag har blivit toknojig för att Elias ska bli dålig igen, nästa gång klarar han kanske inte av det med världens leende på läpparna.
Det blir kanske en firardag i veckan istället. Och om jag inte missminner mig så fyller Måns år i veckan och vill väl ha sitt kalas typ igår, haha, så vi får se vad nästa helg har att erbjuda.

Idag fick Elias lite pärondricka till sin majspuré, vilket uppskattades. Som "efterrätt" fick han en tesked mangopuré men jag undrar hur mycket av det som ens åkte ner i magen. Det var inte lätt att mata honom idag, allt annat var mer intressant och han ville liksom suga i sig maten typ, så ungefär 70% åkte ut igen.

Funderar lite på om jag ska mig en promenad till Ica sen eller inte.. blev förbaskat stel i kroppen efter allt promenerande igår, haha. Jag som var på väg in i form igen, och så går man och blir sjuk. Snacka om att man tappar allt så himla fort :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0