Kräkmaraton

Det är så härligt, det här med spya. Ett tag nu så har Elias kräkande lugnat sig en liten aning. Han kräker fortfarande om man rör honom en millimeter, när han har ätit, eller om han precis har vaknat. Idag kände han väl på sig att det var ett tag sedan och att jag nog slappnat av lite, för jag fick byta kläder på honom två gånger innan jag kunde få ner honom i bilstolen. Väl där fick jag byta kräklapp tre gånger innan jag kommit utanför dörren. Så har det hållt på, och nu kom jag hem, gav honom mat, lite överflöd kom upp, han rapade, det tog lite tid och sen skulle jag byta kläder då dagens var blöta. Han får ligga naken lite och kräker en sisådär fyra gånger. På med kläder och så en gång till, dock inte på kläderna. Nu sitter han mot en kudde i sängen och kräkte nyss över hela bodyn och byxorna. Det får nog bli ett bad ikväll, för ungen osar spya :s

Nu ska jag försöka lägga över lite videos från mobilen tilll datorn.. det ville inte funka sist :s Hittade min sladd till ipoden som min ena fågel gått lös på, för flera år sen, haha. Men den funkar i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0