Lägenhetsvisning

Idag vart det visning på mormors lägenhet, det hade kommit 13 stycken vilket imponerade på mäklaren. Men klart, hela lägenheten är nyrenoverad och allt förutom badrummet, är nytt. Verkligen skitfint, tack vare systers man.
Det känns lite jobbigt i hjärtat att lägenheten ska säljas bara.. Det är liksom Mormors lägenhet, även utan henne. Den lilla lekplatsen med loket som är utanför huset, samma lok som har stått i sandlådan i 20 år om inte mer. Det var så mysigt att gå ut om somrarna och leka, och promenera med mormor. Uscha.. hoppas nya ägarna - vem det än blir - kommer att trivas.

Elias är fortfarande feberfri, som tur är. Han har som sagt kommit på att man kan använda rösten till att låta på mer än ett sätt, så nu låter det som att han håller på att nynna melodier. Köpte en liten leksak på Ikea i fredags, som är lätt att greppa med så små händer, och han greppar på. Han har lite svårt att koordinera alla rörelser, han vet att armen finns där, han vet vart han vill ha den men det är för många grejer att manövrera på en gång, haha. Till slut går det i alla fall. Nu ligger han och sover igen, vilket är helt okej. Jag hade också behövt sova men får fasen ingen ro till det :s

Imorgon väntar bvc, då ska jag ställa alla mina tusen frågor om mat, och be henne lyssna på Elias andning och fråga om polyper/trånga luftvägar och sådär. Både mamma och pappa tyckte tydligen att han andas lite rosslande även när han inte var förkyld, men det är inget jag har märkt eller tänkt på.. Vet inte om nästa läkarkontroll är vid 6 månader, och så länge vill jag inte vänta :o
Imorgon fyller dessutom min lilla prins 4 månader!

Nä, nu måste jag i alla fall lägga mig ner. Känns som att en asfalt-plattare har kört över mig :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0