Majs- och potatispuré

Tänk så facsinerande det kan vara att se en annan människa äta :p Fast denna andra människa är ingen annan än mitt lilla hjärta. I måndags fick han "premiär-äta" potatis/morotspuré och det var inga problem. Idag var det sen dags för majs/potatispuré istället, och det verkade han tycka mycket bättre om. Inga miner över huvud taget, bara ett nöjt smaskande. Han gapade till och med efter mer, haha. Nu ska han äta det i några dagar, så jag vet att han tål det, sen får vi se vad nästa smak blir :o

Nu ligger han brevid mig och gnäller - flinar och pratar glatt när jag tittar på honom, och blir skitsur när jag tittar bort. Dags att leka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0