Mando

Idag bestämde jag och hjärtat oss för att gå och äta på Mando. Jag har längtat efter deras planka ända sedan Malmöfestivalen, haha. Jag blev inte besviken, men däremot blev jag lite distraherad. Varför placerar dom borden så nära, att när det kommer ett par och sätter sig vid bordet bredvid, så hör man nästan deras tankar? Så jäkla jobbigt när det blir så nära, och man helt plötsligt är ett sällskap på fyra istället för två. Aja.. gott var det i alla fall. Deras lökringar är inte från denna värld, de är så jäkla stora!

Tidigare idag vart vi på Biltema då hjärtat skulle handla lite grejer till jobb. Elias vaknade så fort vi kom innanför dörrarna och ville inte ligga i bilstolen. Jag plockade upp honom och fick bära runt på en liten klump. Blev lite trött i vänsterarmen. Försökte sätta honom i barnsitsen på kundvagnen men då blev han mest lack. Annars gick det rätt bra att ha honom där, sålänge man höll i honom :) Biltema var i alla fall intressant, en miljon lysrör i taket att titta på, fullt med folk och en massa massa nya grejer :o

Nu ska jag avsluta dagen, sent som vanligt, med att kika på lite Greys. Jag kan snart alla jäkla avsnitt utantill för tusan :s

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg :)

gå in på min och säg vad du tycker? :)

2011-02-15 @ 00:56:48
URL: http://kmill.blogg.se/
Postat av: ellinor

ah jag har sagt jag vill förlova mig...men han blev väl avskräckt av sin förra tjej han var förlovad med...eller ngt. Ja jag vet att det e tanken som räknas men ändå, lite mer energi i kärleken önskar man ju...jaja smörgåstårtan var god iaf :P

2011-02-15 @ 12:19:56
URL: http://missemojse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0