Så himla fin

Ligger här i sängen bredvid min lilla pärla som fortfarande kämpar på med sin andning, och slås ännu en gång av hur himla fin han är! Han har fått såna goa tjocka kinder som man bara vill äta upp, hans lilla haka som påminner om en körsbärstomat inklämd mellan dessa två tjockiskinder, hans söta lilla näsa, ögonfransarna som blir längre och längre..
Han försökte charma byxorna av bvc-tanten innan idag, haha. Lika bra att börja i tid liksom. Jag höll honom så att han satt på skötbordet och hon stod och snackade med honom och han var glad i hågen och lät en massa olika melodier och flinade, och så utbrister C "Åh, du är så himla sööt!". Haha, way to go Elias, att sätta efter äldre kvinnor!

Nu ska jag koka mig lite nudlar, andra gången jag ska äta idag. Så jävla jobbigt att aptiten försvinner när man är sjuk, för man är fan lika hungrig ändå :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0