Så jävla tröööögt!!

ARH! 3's jävla usla mobila bredband blir så förbannat trögt vid denna tiden på dygnet! Det är som att Sveriges alla invånare sitter och får internet från samma mastjävel. Skärpning!

Jag har en mystisk känsla i halsen igen.. vet inte om det beror på att jag hostar hela tiden eller om en ny förkylning är på intågande igen. Pappa hann aldrig bli frisk från sin, innan nästa dök upp. Nu är det mammas tur att bli dålig igen, stackaren har varit sjuk i mer eller mindre en månad. Hjärtat var förkyld i nån dag, men han är mycket hemma hos sin familj och barnen där har också varit sjuka så han kanske har dragit hem nåt nytt virus. Jag vill bara inte att Elias ska bli dålig igen, han är fortfarande lite slemmig/hostig.

På lördag är det kalas för lillasyster, om alla är friska. Jag hoppas det, för det var ett bra tag sen storasyster med familj, och storebror fick träffa lille huliganen. Synd om dom ju, alla behöver få en dos solsken från Elias, haha.

Idag fick jag nåt jäkla ryck och drog ut alla kläder ur garderoben. Tänkte att jag skulle försöka slänga lite, men fick bara två små påsar som skulle kastas :( Eller okej, en hel Ikea-påse blev också full, men då de kläderna knappt är använda så tänkte jag se om det var nån dåre på Tradera som kanske ville köpa nåt. Fast när jag nu tittar in i garderoben ser det inte rensat ut ALLS. Vad tusan är det liksom?

Inatt vaknade Elias ungefär varannan - var tredje timme. Det var inte roligt. Jag försökte få honom att somna om alla gånger, men det ville han inte veta av, så han fick få sig en portion mat istället. Han äter redan jättemycket. Han får 200ml ersättning och har fått det i någon vecka nu, men nu verkar inte det räcka heller. Jag vet inte om det är som han är inne i nån period igen, eller om han helt enkelt bara är stor i maten. Det återstår att se. Han fick 235ml klockan 17, så vi får se hur länge han nöjer sig med det :o Just nu ligger han bredvid mig och snarkar, haha ♥

Sen har jag anmält oss till babysim, tjoho! Tyckte att han börjar bli redo nu, så vi börjar 21/3. Då har han "rätt" ålder inne också, eftersom man räknar från när bebisen egentligen skulle kommit :o




Kommentarer
Postat av: Natalie & Bella

Sötgurka!!



Tycker det är FRUKTANSVÄRT att folk låter sina barn gråta sig till sömns!!! Fyy, det svider i hjärtat på mig!!

2011-02-18 @ 15:26:37
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0