Slut på mat

Igår insåg jag att det inte fanns så mycket mat till Elias. Eller, jag visste om det men trodde det skulle räcka en dag till. Fel hade jag, så hjärtat fick komma och hämta mig så vi kunde åka och köpa lite ersättning. Ica Maxi hade inget, vi åkte till Coop Stadion - där fanns heller inget. Vi åkte ända till Coop Jägersro bara för att se att den jävla affären stänger 19.00 (!!) på helger och vi var där en timme för sent. Åkte till Coop Nära på Amiralsgatan, men där fanns heller inget. Vad fan är det? Om det finns Babysemp Lemolac i 1 bör det väl finnas 2 också? Jag vill inte köpa vanlig Babysemp för jag är helt toknojig att han får ont i magen eller nåt. Så idag har jag skickat hjärtat på mission att åka till Jägersro på dagen och se om där finns, eller så får han ta sig ända till Toftanäs och kolla där. Annars får det bli vanlig Babysemp, ungen måste liksom ha mat :o

Min egen mage ska vi inte snacka om. Den samarbetar inte alls, och det är så himla jobbigt. Jag var tokhungrig igårkväll, och när jag precis ska till att börja äta så känner jag hur den sätter igång och kör och krampar. Springer på toa men det var falskt alarm båda gångerna. Äter, och känner sen hur det inte är falskt alarm denna gången, och får sitta där med värstingkramper. Vilket jävla skit. Det var trevligt att få vara mätt i ett par minuter i alla fall. Tack vare den magtömningen och en senare på natten, så vaknade jag upp och var sååååå jäkla hungrig. Imorgon är det jag som ringer vårdcentralen och försöker dom ge mig samma läkare som sist så ska de få höra på fan. Den kärringen kunde de lika bra skicka till nåt varmare ställe.

I alla fall.. jag har fortfarande inte ätit av rädsla för att magen ska kollapsa helt igen, men jag är så tokigt hungrig att jag nog får ta risken ändå. Problemet är när det är såhär, att man inte kan anpassa toalettbesöken efter när Elias är vaken eller inte, och det är inte heller så skoj.


Med sina nya badleksaker igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0