Städryck

När jag hade diskat undan gårdagens disk imorse, så såg jag hur spisen såg ut efter matlagningen. Jag tänkte prova min kära Grumme Såpa på skiten (nej, jag har aldrig använt Grumme i hela mitt liv), och jösses vad lätt det gick att få bort smutsen. Nu glänser spisen till och med, det gör den fasen aldrig annars. Efter spisen var det kört.. jag bytte sängkläder, körde runt damsugaren i hela lägenheten, tvättade golven, städade hela vardagsrummet, rensade och plockade och dammtorkade. Nu är det så himla fint men det räcker väl att hjärtat eller nån av hans bröder sätter sin fot här för att det ska förstöras :s Jag får njuta sålänge det varar.
Nackdelen med detta är att det nu gör ont i ryggen när jag hostar. Varje gång jag får ont i ryggen eller revbenen vid förkylningshosta så blir jag nojig över att det är lunginflammation. Det har jag haft en gång och jag vill aldrig mer vara med om det :s

Nu ska jag äta lite kyckling och ris, kika på lite Greys och njuta av renheten innan lille Elias vaknar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0