Underbara bebisskratt

Imorse låg hjärtat och pratade med Elias med såndär fånig röst som alla bebisar älskar men som får en själv att undra om man inte passar bättre på dårhuset, haha. I alla fall så blev Elias tokförtjust och skrattade som tusan! Han slutade ju inte heller, så jag fick helt ont i magen så mycket jag skrattade. Men fasen vilket underbart ljud, det är verkligen äkta glädje när de små liven skrattar, de tycker verkligen att det är roligt!

Om en vecka fyller han 5 månader, och det är en helt sjuk känsla. Tiden har gått så himla fort! Samtidigt som jag vill stanna tiden och njuta av bebis-stadiet så kan jag knappt vänta tills nästa steg i utvecklingen, tills han börjar krypa, gå och prata.

Jäkla söta glada unge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0