Ynklig

Jag känner mig så himla ynklig för att jag mår dåligt, och jag hatar att känna mig ynklig. Jag mår illa, har ont i kropp och huvud, halsen svider och jag är supertrött. Jag har inte tid till att bli förkyld och försvagad nu, jag måste ta hand om min lille fis. Han hade 38,5, skrek som en tok, kunde inte andas och var alldeles rosig i ansiktet och glansig i ögonen. Han fick få sig en supp alvedon, han åt som en häst (hans aptit är i alla fall inte lidande) och sen slocknade han igen. På ca 20 timmar tror jag inte att han har varit vaken mer än en timme sammanlagt :o Min lilla fina..

Nu ska jag ligga och mysa bredvid lilleman som fortfarande har pyjamas på sig. Ska se om jag kan bestämma mig för Twilight på dvd:n eller Grey's på datorn.. hmhm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0