Baksugen

Två sorters "bakverk" har fastnat i mitt minne, som de godaste kakorna ever. Det ena är cornflakeskakor som jag och min bästa kompis bakade hemma hos henne i Blekinge när vi var små. De var så simpla att göra, men så galet goda att äta, haha.
Sedan var det snickerskaka (med rice crips istället för cornflakes). Det är nog jordens mest onyttiga grej, känns det i alla fall som när man äter den, men den är också fasligt god.


(bild från www.pernillawahlgren.se)


Cornflakeskakorna ser ut som hundskit i bakformar, men de är verkligen goda :p

Ja, jag är hungrig. Igen. Det är därför jag drömmer mig bort till kaklandet.

Och vad fasen är det? Jag åt för någon timme sen bara, och jag är redan superhungrig. Så är det alltid.. har man en sjujäkla ämnesomsättning eller är det nåt annat fel på en? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0