I'm in a dark place

Att ständigt behöva vrida och vända på varenda jävla krona är inte så himla kul. Eller ja, kronorna behöver vändas på om jag ska unna mig något nytt, inte annars. Det finns pengar så det räcker till framför allt Elias så honom går det ingen nöd på, det finns till mat i huset men sen tar det slut. Att alltid behöva leva så är så gräsligt jobbigt. Till stor del är det mitt eget fel, men det är inget som sprider ljus över tillvaron idag ändå.

Jag har så mycket drömmar som det känns som att jag aldrig kommer nå, och det gör en något mörk i sinnet. Det finns såklart alltid små ljusglimtar men jag är ju så förbannat otålig också. Galet ostrukturerad vilket gör att jag inte får rätsida på någonting och därför heller inte kan planera något.

Igår var vi en vända på gymmet, tack och lov. Jag var hemskt flitig och det känns bra. Dock står jag liksom på klippkanten för mitt mörka ställe gör att jag bara vill kränga choklad, men då går jag ju heller inte ner i vikt så som jag vill. Försöker stoppa i mig frukt och annat istället, men ändå inte för mycket.

Inatt fick Elias mat vid 01, sedan sov han fram till 09 (!!) då han vaknade för mat igen och sedan sov han fram till 13 :o Det är en liten sjusovare det där, men det är väl normalt. Hoppas jag. Eller i alla fall individuellt.
Igårkväll vart det baddags igen och jag spolade i lite varmare vatten än vanligt, och det gillades! Inte ett knyst gav han ifrån sig, annat än lite fötjust joller och sen låg han och njöt och plaskade på som fasen, om vartannat. Söta lilla unge! ♥

Nä, jag får väl försöka strukturera mig lite, och planera lite. Försöka är nyckelordet.


Kolla in minen, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0