Jelly Beans

När vi var i Usa blev det inte så mycket godisshoppande då allt var så jäkla stort och häftigt att det glömdes bort. På den tiden hade jag väl inte så stor koll heller, haha.
Det ska tydligen finnas en amerikansk affär här i Malmö, som bland annat har typiskt amerikanskt godis, men jag undrar om den bara är till för företag.. när jag kollade runt på hemsidan så var det bara företag som kunde registrera sig och handla.
Det måste sparas pengar till en ny Usa-resa, det var helt underbart. New York längtar jag tillbaka till som fasen, och även San Francisco. Los Angeles imponerade inte på mig så värst mycket, det var mest en massa smog :s Enda höjdpunkten där var Six Flags, herre min skapare vad jag och lillasyster åkte karuseller. De sjukaste berg- och dalbanorna ever!
Jag hade kunnat tänka mig att bosätta mig där i några år faktiskt, om man hittar ett trevligt litet samhälle..
Arh, jag har inte mina bilder på denna datorn heller, attans :s

En av grannarna spelar nån jäkla banjomusik med en förbannat gnällig sångerska, och han sjunger dessutom med i låten. Det låter rysligt hemskt.

Nu somnade min lille fis igen så jag ska försöka tvätta håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0