Kan det redan vara tänder?

Ungefär varje tillfälle som ges så trycker Elias in högerhanden i munnen. Jag vet inte om det är som det kanske kliar för att tänderna börjar ta form någonstans långt nere i tandköttet eller om han helt enkelt kommer bli en tum-sugare när han väl lyckats skilja tummen från resten av handen.
På kalaset i lördags så såg han även att han hade en hand, lite mer "på riktigt". Ögonen gick i kors på honom när han hade handen framför sig. Emellanåt flaxar han till ordentligt med händerna så han slår sig själv i huvudet eller i ögat :s

Jag måste ta och köpa en större flaska.. nu äter han mer och flaskan jag har nu gör precis 165ml och då får det knappt plats. Plus att jag är sugen på den gröna varianten nu efter att ha använt den blåa ett tag :) Får ta mig en runda om apoteket imorgon då jag planerar att våldgästa mamma och lillasyster :)

Efter att ha konverserat lite med broren min (det är nice att ha honom tillbaka ♥) så känns insidan liiiite ljusare. Jag måste som sagt bara samla alla mina tankar och fokusera på en sak i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0