Lördag - igen

Häromdagen pratade jag med Mia i telefon och så sa jag till henne att jag skulle komma förbi med Milton en dag i veckan så att de kunde få sin "Milton-dos" innan fredag. Då säger hon "Alltså Dea.. det är fredag imorgon". Haha, snacka om att jag är förvirrad, jag trodde stenhårt att det var tisdag eller nåt sånt. Min hjärna har ställt in sig på att veckan har ungefär 20 dagar, haha. Verkar som att ordningscellerna i hjärnan blir rejält omskakande när man får en liten bebis.

Jag är så tokigt sugen att börja på babysim! Det är så klurigt bara.. man ska räkna deras ålder från ens egentliga BF, och barnets huvud måste vara helt stadigt. Åldern har han väl inne, eller om det är grönt i mars nångång, men hans huvud är ännu inte helt stadigt. Han hatar när man lägger honom på mage, han blir skitsur. Jag försöker bära omkring på honom i famnen så att han får lyfta huvudet så istället, men det är han inte heller helt sugen på.

Idag var vi på det nyöppnade Netto på Möllan, och fan vad det är överskattat. Ica Maxi är fortfarande den affär med bästa priser, plus att det är större och inte lika många idioter. Fick knappt handlat något som vi var ute efter, men kom ändå ut med tre påsar, haha.

Nu ska jag försöka få lilleman att somna!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

;);)

2011-02-01 @ 22:01:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0