Mitt bubbel är slut!

Min kolsyrepatron i min Sodastream är slut :( Det är så himla gott att dricka bara bubbelvatten eller så brukar jag blanda i lite Fun Light, hihi. Jag har provat deras koncentrat för just bubbelvatten men det smakar inte gott, så jag kör på vanlig saft istället, betydligt godare!

   

Jag tog precis några foton på Elias och lyckades pricka på sekunden rätt på ena bilden, så jag får med när hans spya flyger ut ur munnen. Charmiga lilla kräkpelle, verkligen. Sen fick jag sluta fota och börja torka istället.
Om det är så att han inte lagt på sig så himla mycket vid 4månaderskollen på bvc den 7e, så får dom ta och kolla hans kräkande alltså. Sist hade han bara lagt på sig 200-300gram nåt sånt, på en månad har jag för mig, och det var mycket mindre än vad jag förväntat mig. Nu äter han visserligen 165ml istället för 135ml men ändå. Bytte storlek på dinappen också, och jag tycker inte att han kräker lika mycket. Aja, det är inte så himla intressant med hans spyor, haha.

Nu ska jag kolla på lite Greys medans jag håller tummarna för att vi har en bil senare, som kan ta oss till träningen. Mitt hjärta samlar på bilar, men ingen fungerar. Den senaste vi hade som funkade, där lade generatorn av. Jävla Mercedes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0