Otålig väntan

Dessa dagarna spenderas i en otålig väntan på min vagn. Den skulle komma nu i början på veckan, men jag får ingen avisering om den kommit, förrän vid 17-18 tiden. Hoppas den dyker upp idag i alla fall!

Elias sover som en pärla på nätterna, minst 6 timmar efter sista målet så det är ju helt okej. Nu har han dock varit vaken en stund och blivit alldeles gnällig och skrikig pga trötthet så jag försöker få honom att somna. Tur att han inte är envis.. *host*

Hoppas på träning idag. I förrgår gick jag på min nyfunna vän i en timme och gjorde av med 1300 kalorier, tjo!  Det roliga är att jag märker skillnad, orkade mer och blev inte lika svettig trots att jag gick dubbelt så lång tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0