Sjusovare

Inatt vid 01 fick Elias 165ml mat igen, han somnade gott och väckte inte mig förrän vid  07 igen. Jag kunde dock inte njuta av hans sov-marathon då min mage var så jävla kass och hade varit körig ända sedan eftermiddagen, så jag fick springa på dass mitt i natten. Vid 07 somnade han om och jag tänkte att jag sover lite jag med, han vaknar väl vid 09 eller nåt sånt. 12.00 vaknade han för nästa omgång mat så jag har fått sova ordentligt. Fast jag klagar inte de andra dagarna ändå, jag vill inte påstå att jag lider av sömnbrist :o

Nu kommer det alldeles snart folk och kollar på vagnen så jag får kila ner med den till trapphuset. Porttelefonen funkar inte för vi har ingen hemtelefon :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0