Sömntuta

Följ min blogg med bloglovin, klicka här.


Jag tycker att Elias bara sover och sover, och har gjort från dag ett typ. Eller okej, den absolut första tiden sov han verkligen hela tiden, han vaknade endast för mat och sov sen direkt igen. Nu brukar han vara vaken ungefär en timme efter målen, men det är inte varje måltid han är vaken, men det ska kanske vara så? Jag vill ju underhålla honom också, han måste ju utveckla syn och hörsel och alla andra sinnen. Fast förmodligen styr dom över det själv, han är väl trött för att han måste sova helt enkelt.

Han verkar inte längre nöja sig med 135ml mat som han har gjort rätt länge nu. Ibland fortsätter han att skrika efter maten och blir inte nöjd förrän han har tryckt i sig 65ml till. Ibland blandar jag ihop 165ml till honom, men han kräker ju en himla massa så jag undrar hur mycket han faktiskt behöver för att bli nöjd.. Jag tycker dessutom att 200gram på 3 veckor (om det inte var mer) är att lägga på sig för lite, så det kanske är dags att stoppa i honom mer mat helt enkelt :o

Jag har förmodligen fått sålt min vagn, till samma pris jag köpte den för, så det är rätt okej. Nu ska jag bara försöka få broren att ta tillbaka dom pengarna också, eftersom han var så snäll och lade ut pengar för den nya vagnen. Annars får jag väl skicka dom till honom på posten istället :o

 
Jag har dessutom hittat en superfin åkpåse som jag tror hade passat så bra till den, men Elias har väl inte nytta av en åkpåse förrän till hösten/vintern ändå.

Nu ska jag ta och klämma lite på mit knä och se om det spökar för mycket för träning :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0