Vart är mitt choklad?!

Jag är så vansinnigt sugen på choklad så det knappt är sant :( Elias åt vid 02-03 nångång, minns inte exakt när det var, sedan en gång vid 07 och sen vid 13. Vi har legat och snackat och skrattat i en timme ungefär, och sedan blev han trött och därmed lite gnällig så det var bara att trycka in nappen och så slocknade han. Dock märker jag nu att han sov i fem minuter och är nu vaken och gnäller nog snart igen. Igår skulle jag kolla över vad kläder jag hade i 62/68, och herre jösses vilken mängd! Jag hoppas att han inte växer för fort nu, så han hinner ha det mesta i alla fall en gång, haha. Men så mycket som han kräker så blir det nog byte av body ett par gånger om dagen, och de har vi massor av. Han har fortfarande 50/56 i kläder, men det är inte förrän den senaste månaden eller så, som de har suttit som de ska, haha. Han har varit lite dålig på att fylla ut kläderna :) De plagg som är stl 50 är för små, men de som är dubbelstorlek eller 56 passar nog någon vecka till. Jag har en så vansinnig huvudvärk att jag inte orkar ta mig upp ur sängen, minsta rörelse orsakar en explosion :(

Kommentarer
Postat av: emelie - mamma till Alicia

Alicia är 7 veckor nu, men hon ville komma 13 dagar förtidigt.. Bf var den 30 November, men hon kom den 17 ist. Dock verkar hennes skrikperioder bero på mkt gaser i magen, hon är orolig, gnyr och piper sen börjar hon gallskrika efter ett tag, och så kan hon hålla på med jämna mellanrum hela dagen, dock var hon en livlig bebis även i magen, det var inte många minuter på dagen som hon var stilla (kanske det som håller i sig?) men iaf så verkar hon ha mkt hårda gaser som inte vill komma ut, har provat allt miniform, sempersmagdroppar, nan ha, allt möjligt, nästa steg från bli nutramigen, om hon inte blir bättre. Jag ammar inte henne, ger bara ersättning, men det verkar precis som efter 22-23 på kvällen, så får hon ro och däckar och sover oftast till 05:00, kan ju dock bero på att hon bara sover så få timmar på hela dagen, jag kan inte heller passa på o sova på dagen om hon nu skulle somna, där finns så mkt annat man måste ta tag i då.. :/

2011-01-09 @ 20:30:28
URL: http://emelinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0