Vilodag

Idag fick det bli en vilodag från träningen. Det känns lite sådär faktiskt, men jag klarade av förra vilodagen utan att falla tillbaka till livet på soffan, så imorgon är vi back!
När jag tränade igår märkte jag hur trött kroppen var, den orkade absolut ingenting. Förmodligen var det en kombination av att ha ätit dåligt, sovit lite för lite och för "hård" träning dagen innan. Idag försov jag mig nästan för jag var så gaaaalet trött. Fattar inte vad som hände.

Min kära våg har dock inte rört sig, vilket gör att jag börjar oroa mig för att kroppen redan bygger muskler. Jag vill inte gärna att all fettmassa ska bli muskler istället, jag måste gå ner en himla massa kilon först, så från och med nu är det mer kondition som gäller och styrketräning ska ske med lätta vikter!

Imorgon blir jag ett år äldre, hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0