Älskade pajas

Han är för rolig, min lilla mini-man ♥ Det är full rulle på honom heeeeela tiden, den enda gången han är något sånär lugn, är om han fått fatt i nått nytt och spännande och ligger och utforskar det.
Nu är han snorig som tusan, vet inte om han är förkyld eller på väg att bli, för han är glad i övrigt och äter utan problem och verkar inte ha svårigheter med att andas. Han satt och blåste bubbla med näsan innan, haha. Lillasyster höll på att spy, hoho. Bra att hon visar sig så stabil inför bajsblöjor, spyor, snor osv, känns ju tryggt att lämna honom i hennes förvar sen, haha :p

Jag sitter här och väntar på åska. Hela dagen har varit sådär äckligt kvav, och nu är det ett såntdär jobbigt tryck över tinningarna igen.

Jag har fortfarande några dagar på mig att bestämma hur jag ska göra med skolan. Jag och mitt hjärta (mitt mammahjärta) känner oss inte redo att lämna bort Elias, och vara borta från honom så mycket som det i så fall kommer bli. Det är förmodligen heldagar i skolan varenda dag, jag kommer hem och är med honom i kanske 4 timmar innan vi båda ska sova och några dagar blir det nattjobb för mig. Det är jag inte redo för. Jag har sökt några kurser på distans som jag läser sålänge i alla fall, så kan jag jobba så mycket det bara går, så får vi se vad som händer till våren, eller till nästa höst igen. Kanske kan lägga lite av lönen på att tenta upp några ämnen, men vi får se.

Vet inte om jag ska kika på nån film ikväll, eller vad jag ska göra.. mina avsnitt Two and a half men börjar ta slut nämligen :o Först ska jag i alla fall se om Toker där inne somnade om eller vad han sysslar med :s


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Oj vad stor din lille man blivit! :)

Kram!

2011-08-01 @ 09:33:08
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0