Äntligen fredag!

Jobb gick bra inatt, tiden gick relativt fort. Vid nåt tillfälle var jag dock nära på att somna ståendes :s

Har flyttat ner Elias ett steg i spjälsängen, för han låg och skulle dra i sängmobilen hela tiden. Inte så skoj om den gått sönder redan nu, eller om han fått den på sig. Är dock aningens irriterad på sängen. Jag tror den har gjort sitt. Den är alldeles gunglig och ostabil, och jag märkte nu att den är något skev också. Fick knappt ner sängbottnen till mellanläget, så jag förmodar att sidorna på sängen är lite sneda. Inte så konstigt egentligen. Helst av allt vill jag ha en Mammut-säng, och har velat ha en sådan ända sen första början. Så familjen, Elias önskar sig en blå Mammut spjälsäng i födelsedagspresent! :p Den finns på Ikea. Hihi :p

Jag har försökt städa i vardagsrummet för det ser för jävligt ut, och jag vill kunna utnyttja rummet. Ska kasta en del, sen får jag försöka hitta gömmor till resten, tills jag har köpt en bokhylla av nåt slag, och en tv-bänk. Tänkte springa iväg till soprummet medans Elias sover, det taa bara nån minut och det är betydligt smidigare. Eller så får jag vänta tills ikväll när hjärtat kommer hem, men det finns en risk att han helt plötsligt blir intresserad vad som finns och ska börja dra fram allting så det kan stå och samla damm i år och dar :o

Usch, och hungrig är jag också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0