Det blev lite jobb inatt ändå

I onsdags ringde dom och sa att jag var avbokad på natten för det inte finns mycket att göra, och att jag skulle räkna med att det var samma sak natt till fredag. I en sådan här situation så väntar man ju sig att man i så fall blir ringd, om det är så att man ska jobba. De vanliga cheferna är på semester, så vikarien som är nu, jobbar bara till 16, efter det är det kört om du ska sjuka dig eller nåt annat. I alla fall så gick jag runt här hemma, slafsig, snorig och hes, och var inställd på att inte jobba. 15.40 ringer mobilen coh det visar sig att jag visst ska jobba. Inte mig emot, pengarna behövs, men det var tur att dom ringde annars hade jag ju aldrig åkt till jobb :/ Elias slocknade prick 20, hann knappt dricka upp vällingen, och jag tänkte lägga mig då också. Nån sömn blev det dock aldrig för mig, kanske en kvart eller nåt, så att jobba var inte det lättaste :o Dunderförkyld och jättetrött och hela kroppen värkandes. Fick nån timmes sömn när jag kom hem imorse, och nu sitter jag här.

Elias är en sån jäkla buse. Han grimaserar för fullt och gör allt för att man ska skratta. Han själv låtsasskrattar, kallar på ens uppmärksamhet och härmar en allt vad han kan.


Såhär höll han på i väntan på mellanmålet, haha. Han ser så himla rolig ut, men dessa bilder speglar verkligen hur han är som person; en liten pajas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0