Fruktfrossa

Jag har aldrig varit mycket för frukt och grönt. Inte för att jag inte tycker om det, speciellt frukt är skitgott, men det blir aldrig av att jag äter det bara. Nu springer jag dock runt här om dagarna och känner hur jag hade kunnat frossa i jordgubbar, melon och körsbär.. Körsbär har jag dock ståendes i kylen, tack och lov, men de vågar jag inte börja käka på för då är dom slut efter några minuter och jag behöver dom inatt på jobb :o

Idag har jag städat igen, plockat och dammsugit och torkat golven. Elias har farit runt i sin gåstol och dragit i gardiner, och dragit ner sina kläder som hängt på tork på elementen, sprungit efter påsar som stått på golvet och sen dragit iväg med dom. Han är så jäkla rolig att titta på :) Jag fattar inte att det är mindre än tre månader kvar tills han blir ett år. Helt jävla sjukt vad tiden går fort :o

Inatt sov jag 12 timmar, plus 1½ timmes nap med Elias på eftermiddagen, så inatt borde jag inte vara det minsta trött på jobb :p Har lite ögongodis att vila ögonen på också. Det är verkligen så att vissa personer är helt galet vackra, för att (som det verkar som) kompensera de som är så fula att man nästan mår illa.

Sitter och planerar för tatueringar.. jag har två som jag vill ha, men jag måste känna efter så att det känns helt hundra, att jag kan tänka mig dom även om 50 år :o Nu ska jag å andra sidan ta och koppla av lite, och dricka jordens godaste saft som jag blev introducerad för hos mamma häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0