Grått och trist

Det är roligt hur vädret kan slå om från en dag till en annan. Jag hade inte haft så mycket emot att det är sånt här väder, om det bara hade gått att andas. Åskan gjorde det inte mycket bättre.

Jobb inatt gick bra. Inte förfärligt mycket att göra, det gick i ett relativt jämnt flöde. Och mitt band fastnade inte alls många gånger, tjoho!

Elias är så himla snäll. Han somnade med mig ca 21 igår, och vaknade för mat ungefär 08 imorse. Hur bortskämd är man inte? :o Nu ligger han och leker med ett par enorma leksaksnycklar som jag fick billigt av grannens son, 5:- haha :p

Hade nästan glömt bort att jag sökt till en del kurser på högskolan/universitetet också. Det är speciellt ett program som hade varit roligt att läsa, och det är helt på distans, men med min otur så kommer jag väl inte in. Har ingen aning om vad snittet ligger på. Annars kör vi på med nuvarande plan.

Tänkte följa med familjen till Ullared på onsdag, vilket betyder att all sömn jag får är några timmar på tisdag kväll och några timmar på onsdag kväll. Det ska gå om man ger sig fan på det, så är det bara. Var himla längesen jag var där nu. Elias ska få följa med också, men honom oroar jag mig inte för. Han är så himla snäll och okomplicerad ändå :)

Ska strax iväg och fika lite och sen ska jag bara koppla av här hemma innan det är dags att sova lite inför nattens slit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0