Hemma

Nu är jag hemma och sitter i min säng, och Elias slocknade efter lite om och men, i sin säng med sin älsklings-tiger i famnen. Tigern är nästan lika stor som honom och han älskar den. Synd att det inte skänktes pengar till WWF och tigrarna när man köpte den :(

Min kära syster hade fyndat vårt amerikanska kärleks-snacks i Tyskland; Pretzel pieces with cheddar cheese. Så jäkla goda. Finns vad jag vet, bara att köpa på Grays här i Malmö och en liten påse på 125g kostar 25:- :( Usch, nu är jag där igen med min längtan efter Usa.. :s
I alla fall så hade hon köpt en liten delfinstaty med en liten glaskula med glitter i, så himla fin! Och 1kg wiengummi, standard från båten, mina älsklingar och även det som gjorde att jag nästan kvävdes en gång :o

Nu har jag i alla fall spikat vart vi ska ha Elias kalas, hoho :p Mina kära föräldrar ställer upp med sitt hus, såklart. Mamma spricker nästan av stolthet och kärlek när hon ser Elias, så att han inte skulle ha sitt första kalas där.. det finns inte. Lilla mamma ♥

Nu ska jag ta och kika på lite serier i vanlig ordning, och koppla av för första gången idag. Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0