Klick klick

Jag blir så vansinnigt irriterad på H&M ibland, det som finns i affärerna finns inte på nätet, och tvärtom. Imorse satt jag och tittade runt lite och såg att de fått in höst/vinterkläder och jag kunde hejda datormusen :o Den var nära på att klicka hem allt nästan, för för en gångs skull har de superfina grejer till pojkar! :o Jag hindrade mig dock och klickade hem en tröja, en overall och ett par skor. Overallen fick bli i storlek 86 så att han förhoppningsvis kan ha den hela vintern. Man kan ju hoppas att han lugnar ner sig nu och slutar växa så förbannat haha, det borde ju ta en liten paus kan man tycka. Annars kommer jag ha en jättebebis :o Sen ska jag köpa raggsockar och bruna manchesterbyxor, gärna med hängslen. Jösses, han kommer bli så fin! Hoppas bara att det blir en fin och torr höst, lite trist om det ska hålla på att regna, det fina försvinner ju då :o



Mina två arbetsnätter som var kvar denna veckan, blev avbokade. Finns verkligen inte mycket att göra på jobb nu. Slutade 06 i måndags. Detta är skönt dock, eftersom jag verkar ha åkt på en förkylning. Näsan svider som tusan, och halsen likaså. Gör himla ont när man ska svälja och det låter tjockt när jag pratar. Lite jobbigt att jag inte kan pussa ihjäl Elias som jag i vanliga fall gör, men jag vill inte att han ska bli sjuk igen :(

Nu ska jag ta och duscha, det brukar få en att känna sig lite piggare. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jo jag vet, det kostar inget att byta den men jag har liksom trivts med den. Nu är jag så van vid sambons så jag funderar på att byta för Isak har lekt lite med den och någon gång så syns inte hela siffrorna om man trycker för hårt men kanske dags att byta som sagt. :)

Kram!

2011-07-27 @ 22:16:52
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Jag jobbar på H&M rowells. Tar emot era ordrar som ni beställer ;) haha.. Förstår att du blir förbannad. Tråkigt att det ska vara så. Trotts att vi SKA ha alla produkter som även butikerna har, på hemsidan.. Kul att du klickat hem lite fint. Ska själv ta att göra det snart.



Lyser av bus ja! Han är heltokig och ska hitta på en massa med hyss hela tiden. Det är så härligt ;) Man får sig många goa skratt :) Tack ska du ha! Diin fina lilla prins är ett riktigt charmtroll :)



Ha en fin kväll!

Kram

2011-07-28 @ 16:23:22
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja fy det gör den verkligen! =O



Så redan dags att beställa vinter kläder! =O Skrämmande så snabbt det går och tänk att vintern snart är här igen. =(

Kram!

2011-07-29 @ 10:39:01
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0