Knäpp?

Förmodligen är jag det, och förmodligen är jag väl den enda i hela landet, som längtar nåt galet efter hösten, men speciellt längtar jag efter julen. Ska se om jag inte för en gångs skull kan få upp en gran i hemmet, i så fall för första gången sen jag flyttade hemifrån när jag var 19. Ljusstakar har jag alltid haft, mer eller mindre, mest för ljuset, men nån gran har det aldrig blivit. För Elias skull vill jag ha en gran.

Mycket mer än så har jag inte att säga just nu. Elias tvärslocknade vid 21, eftersom att hans eftermiddagslur inte blev så lång. Hittade honom med ena foten och ena armen utanför spjälorna, haha. Sötplutt ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja du är nog den enda. :)

2011-07-30 @ 22:25:58
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0