Ledig

Fick sms imorse när jag kommit hem från jobb, att nästa jobbpass (det som skulle varit nu inatt som kommer) var avbokat. Denna vecka har det inte varit så himla mycket på jobb, vi har blivit klara ca 1h innan vi normalt sett brukar vara färdiga, så DHL bestämde sig för att avboka en hel del och spara pengar. Hoppas att det blir lite jobb natten till fredag i alla fall.

Det känns som att jag pysslar och donar och har mig konstant, hela tiden går jag och plockar och flyttar, bara för att några timmar senare upptäcka att det ser precis likadant ut igen. Det börjar bli dags att rensa bland Elias kläder igen, hans byrålåda är proppfull med kläder, och en del används inte längre. Skulle haft nån smart förvaring till alla kläder som är för små, istället för att ha dom i massa olika påsar. Eller så får jag investera i ordentligaflyttkartonger.

Imorgon och på fredag går antagningsbeskeden ut, men jag har för mig att jag har kunnat se mitt besked innan jag fått mail om det. Hoppas på att det står nåt imorgon. Inte för att jag vet vad jag ska göra om jag nu blivit antagen till nåt av det jag sökt till, men det är ändå kul att veta :)

Nu ska jag försöka få nån mat i magen, trots att jag har absolut noll aptit, och sen ska jag kika på lite serier eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi ser inte online, den filen Missing/In Her Skin hade vi lånat av min mamma och pappa =)

2011-07-13 @ 21:16:12
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0