Sömntuta

Från ingenstans blev jag så himla trött. Var nära på att somna med Elias på golvet :p Den lille mannen har bara tagit två korta powernaps under eftermiddagen, så nu var han så slut att han tvärslocknade på golvet. Detta innebär att jag kommer ha en pigg och glad liten fis hela kvällen. Inte hela världen dock, bara lite mer tid att överösa honom med kärlek.
Nu verkar han förstå innebörden av vissa ord. När man säger mamma eller pappa så blir han helt glad och skrattar. När man säger helt andra random ord på samma sätt typ, så blir det inte samma reaktion. Ordet nej är jag dock rädd för att han aldrig kommer förstå, haha, det används inte ofta. Förutom när han försöker dra ner gardiner eller käka strömsladdar.
Fasen vad jag älskar det lilla livet, det är helt otroligt :o

Om litelite mer än 2½ månad blir han 1år. Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen? Aldrig nånsin har jag varit med om att tiden försvinner så snabbt som den har gjort nu. Jag försöker planera ihop ett kalas, men det går inget vidare. Vet inte ens vad jag ska ha för tårta.. Min lilla bebis, i mina ögon är han fortfarande den lilla hjälplösa varelsen på 2kg ♥


Lilla finisen i poolen hos mormor och morfar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0