Stressad

Än är mitt vardagsrum i uppror. Det råder fullständigt kaos där inne och jag blir tokig. Jag har ingenstans att göra av alla småsaker, och det är sådant som inte ska slängas. Jag har en hel sopsäck med skor som jag inte använt på flera år, som jag ska kasta, men den väger så himla mycket att det inte är så lätt :p Jag behöver bokhylla och förvaringsmöbel för att få nån ordning och reda. Hjärtat är dock så grinig och säger att han inte vill ha en massa onödiga (?) grejer som står och tar plats och är ivägen och ser stökigt ut. Hur han resonerar vet jag inte. Förmodligen är det väl mindre stökigt att ha allt i en jävla röra på golvet :o Jag får ge mig till tåls lite, leta lite grann på blocket.. vet inte heller vad jag är ute efter riktigt. Nåt där jag kan ha mina böcker och dvd-filmer i alla fall. Förra gången jag bodde här, hade jag en enorm Expedit-hylla från Ikea, men det var kanske att ta i lite. Jag gillade den, men särskilt praktisk var den inte. Halva hyllplanen var ju tomma, trots att jag fyllde dom med böcker :s
Om jag stänger dörren till vardagsrummet behöver jag kanske inte gå omkring och bli stressad över att det ser ut som kriget där inne :o

När jag stod och diskade för en liten stund sedan, så låg Elias inne på vår säng och lekte lite. Efter några minuter inser jag att det är ganska tyst där inne, och går in för att titta till honom. Då har ungen rullat runt på mage, och snurrat nästan 180 grader, och tvärslocknat. Haha, han ser så jäkla mysig ut ♥

Nä, nu ska jag ta och värma lite rester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0