Ullared

Igår efter jobb åkte jag hem och duschade, packade skötväskan och klädde på mig själv och Elias, och sedan bar det iväg mot Ullared. Lillasyster hade blivit släppt här hemma, så vi åkte i samma bil :o
Jag hade kunnat slösa huuuuur mycket pengar som helst inne på barnavdelningen för tusan! Jag har värsta filt-manin men jag lyckades lägga band på mig själv och lägga tillbaka en filt, men sen var mamma snäll och köpte en lammfiltspläd åt honom :) Blev en del kläder som åkte i sparlådan, som han kan ha i höst. Fick med mig ett par jeans som jag inte orkade prova, så det var lite lotteri om de skulle passa eller inte, men de satt perfekt! Lite underkläder och bra att ha, sängkläder till Elias och en sängmobil då den andra gick sönder. Borde fasen spara lite varje månad så jag kan loss ordentligt en gång om året :p

Detta äventyret betydde dock att jag sov ca 4 timmar natten till igår, och fick mig 3 timmars sömn igårkväll innan jobb. Känner mig inte helt jättekass just nu faktiskt, men jag ska försöka sova lite mer ikväll. Hoppas sista natten på jobb går snabbt, det är jättedrygt när klockan verkar stå still :/

Nu käkar jag lite nudlar, och sen ska jag bara slappa. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0