Aj aj

Det blev nån Voltaren-liknande tabletter från apoteket idag, och Voltaren-salva. Tabletterna tyckte jag inte gjorde så stor skillnad, men å andra sidan somnade jag också. Smörjde på voltaren nu när jag vaknade, på axeln. Knäet och handlederna får vi ta sen. Imorgon måste jag nog ta och hämta mina lindor, om jag inte kan få hjärtat till att göra det lite senare.. :o

Jag kunde absolut inte hålla mina ögon öppna längre innan, så de föll ihop, och så sov jag och Elias i typ två timmar. Hans tider blir ju helt störda nu, nu när han egentligen ska sova, så har han precis vaknat. Det är å andra sidan inte hela världen. Han faller lätt tillbaka, och han ska inte gå på dagis än :o Nu ligger han i sängen bredvid mig och studsar och låter "dududududududu" varje gång rumpan slår emot madrassen och ännu en studs påbörjas. Han är så jäkla rolig, haha. Helt plötsligt brukar han stanna upp mitt i vad han än gör, och så håller han tummen och pekfingret som ett pincettgrepp och så vrider han och vänder på handen och verkar helt dunderfascinerad :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0