Ännu ett minus med sommaren

Åska! Jag hatar det! Jag fylls av ett jävla obehag och vill gå och gömma mig på toaletten, precis som när jag var liten. Milton den stackaren är också helt förtvivlad och vet inte vart han ska ta vägen. Fönsterna i huset är i ett så bra skick, fick jag berättat för mig, så de vibrerar utav bara fan. De sitter tydligen inte alls fast som de ska :s
Det är dock väldigt fint med blixtrar och sådär. Huvudvärken som tryckt hela dagen och gårdagen hade som vanligt sin orsak. Kul att man kan förutse oväder med hjälp av skallebank :o

Med lite tur kan man andas imorgon igen. Nu ska jag gömma mig under täcke!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Sv: Nä det är jätte jobbigt när jag tänker på det.

Förlåt men jag orkar inte och vill inte riktigt gå in på vad som hände men lever och njurar la av.

Jag försöker inte tänka på det som hände så mycket. Det har man tänk på så mycket redan. Nu tänker jag mest på förlusten och på minnena. :)

Kram

2011-06-07 @ 06:50:42
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jag tycker det är super mysigt! Ja om jag är inne då. :) Fast inatt blev jag nästa lite rädd får jag erkänna. Hade somnat för kvällen och vaknade och kunde inte somna fören det slutade. Sambon och sonen sov som en stock. :)

Kram!

2011-06-07 @ 11:43:48
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0