&/%)*"@$!

Alltså jag blir vansinnig på Försäkringskassan! Hur jävla länge som helst så har min internettjänst varit ur funktion. Varje gång jag sak in och ansöka om föräldrapenning så står det att tjänsten inte är tillgänglig och att jag ska kontakta kundcenter. Jag har varit i kontakt med alla på alla avdelningar känns det som, och sagt att det inte fungerar. De har själv med egna ögon sett mitt felmeddelande och tyckt det varit konstigt att det inte funkar. Jag har blivit tillsagd att det ska anmälas men inget händer. Jag har laddat ner nytt bank-id om det var det som spökade, men icke. Orka hålla på att skicka papper hela tiden, det tar en massa extra tid för fan.
ARH!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0