Hard work work

När jag kom till jobb inatt visade det sig att dom var 2½ timme sena med jobbet, då halva lokalen vid 23-tiden hade blivit rökfylld. Helt utan förklaring eller nåt, men polis, ambulans och brandkår kom och de kunde inte jobba. Detta gjorde att det är fullt med paket som ännu inte gått ut, så det blev lite övertid imorse och inatt jobbar jag 23-08 istället för 02-08. Helt okej med pengar, så man klagar ju inte, det är bara det att jag blir så stressad med sömn. Fast å andra sidan kan jag sova antingen när jag dör, eller till helgen :) Ska göra tonfisksallad att ta med mig, för det går inte att jobba så länge utan nåt ordentligt i magen. Hoppas att jag inte kommer stupa av trötthet bara :s

Jag väntar fortfarande på posten, vet inte om den inte har kommit bara, eller om den är sen. Den brukar komma sent, men om det nu är semestertider och vikarier så tar det kanske ännu längre tid.

Inget annat spännande händer. Elias skiter som en galning, men är sitt vanliga glada jag igen. Penicillinet går ner ihop med lite saft, och det är några dagar kvar på kuren. Ska se om han vill äta vanlig mat idag, han har levt på välling den senaste veckan, vilket inte är konstigt om halsen ömmar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0