Hard work work

Inatt gick det fan i mig undan att jobba! Sov inte så mycket igår, en liten stund innan mamma och pappa kom och lämnade mammas bil vid 18 och sen typ en halvtimme precis innan jag skulle gå. På jobb var det full fart hela natten. En hade ringt och sjukat sig en kvart innan vi skulle jobba, och det märktes att det var en man kort. Kan man inte tro att det ska spela så stor roll men tydligen. Sen var en lastbil från Gävla försenad, så han kom med en förbannat massa paket vid 06, vilket betydde att vi inte skulle bli klara till 08. Jobbade över ca 40 minuter, så det gick ändå rätt fort.
Nu har jag dock ont som fan i min vänstra axel, mitt vänstra knä ömmar pga dåliga skor och mina handleder börjar säga ifrån. Har sådana mysiga senknutor i handlederna, men värst är det i den vänstra. Skulle behövt ett stöd av nåt slag, men mitt bandage ligger i andra lägenheten och dit orkar jag inte ta mig. Insidan av mina överarmar är fulla med blåmärken så jag ser helt misshandlad ut. Det är dock skönt att känna att man lever.
Elias völl mig sällskap fram till 11 och då sov vi båda en knapp timme. Den knappa timmen kändes som en evighet, så nu sitter jag här, relativt pigg :o

Ska ta mig en promenad bort till Ica om en stund också, måste byta blöja på min bajsmaskin också. Det är helt galet vad han har skitit de senaste dagarna :O Fattar inte vart det kommer ifrån :o Nu sitter han i alla fall i babysittern och snackar med Ior, som det ser ut är det en väldigt seriös diskussion, haha. Underbara unge, han är verkligen ljuset i livet.. Min lilla klump ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0