Helg!

Och så vart det äntligen helg :o Det kändes så jäkla nice att gå av imorse och veta att man inte behövde stiga upp 01 nästa natt för att åka och jobba. Nästa vecka jobbar jag bara tre nätter, börjar natt till tisdag, så jag har en liten långhelg nu, och en sen när det är midsommar. Känner att jag behöver vila upp mig lite. Det har varit hårt i 7 arbetsdagar utan ordentlig vila, men efter detta är jag förhoppningsvis tillräckligt fit for fight för att jobba 5 nätter. Eller i alla fall 4. Det beror på om jag tänker girigt eller inte, haha. Saknar Elias nåt förbannat hela tiden, men jag missar ingenting i hans utveckling, tack och lov. Vi har lite kvalitetstid på morgonen när jag kommer hem, somnar mellan 10 och 11 och sover ca 1½-2 timmar. Sen klarar jag mig till kvällen när Elias somnar för natten.

Jag stod på ett annat ställe natten till igår eftersom Wicky inte jobbade, och jag har feta blåmärken på min högra höft och lite varstans på magen, i höjd med snittet. Man fick hela tiden stå och luta sig/trycka sig mot en metallkant av det hårda slaget. Jag funderar på att köpa en bit skumgummi att spänna på där, det är inte som att det förstör arbetsmiljön på nåt sätt, snarare tvärtom :o

Nu sitter jag i alla fall här med en skål müsli och Valios supergoda laktosfria yoghurt Solfrukter eller Sommarfrukter eller vad den nu heter. Tänkte sätta igång en film då jag sett klart på alla avsnitt Two and a half men. Så förbannat rolig serie. Synd att Charlie Sheen ska hålla på som han gör så han fick sparken, nu har det varit uppehåll i serien sedan februari pga det, och den är mitt uppe i händelser som egentligen inte klarar sig utan honom :/

Här var han helt hårlös, haha. Hans hår har växt jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0