Hemma

Nu har jag kommit hem och varit ute med Milton en liten snabbis och sitter nu och ska käka frukost. Vill egentligen inte äta innan jag ska sova, men jag kan inte heller somna när magen svider av hunger :o Elias sitter bredvid mig i gåstolen och pillar på knappar och grejer, drar i gardiner och försöker få fatt i stolsbenen, haha. När jag kom hem så låg han inne i sängen och lät "ah!" hela tiden, precis som att han kallade på mig. Varje gång jag tittade på honom eller sa nåt till honom så blev han tokglad. Söte ♥

Idag värker mina fötter som tusan, jäkla arbetsskor. Mitt knä och axel gör också ont, men det är väl sånt man får ta. Nu hoppas jag på ett par timmars sömn, sen ska vi ut och äta på min arabiska favoritrestaurang, det är så jäkla gott där och nu har det varit stängt i över ett år. Som jag har saknat det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0